Duygu Bozkir

Diplomová práce

The Branding Dilemma: Why Local Brands Might Be Stronger Than Global Brands?

The Branding Dilema: Why Local brands Might Be Stronger Than Global Brands ?
Anotace:
Tato práce se zabývá podmínkami, které mohou pomoci společnostem na domácím trhu v konkurenčním boji proti mezinárodním společnostem. Tyto společnosti, které se orientují na domácí trh, mají větší šanci uspět na domácím trhu než je všeobecně uznáváno. Společně s globalizačními trendy se globální značky rozšiřují kamkoliv, jelikož mohou využít vysokého podílu kapitálu a značných zkušeností získaných …více
Abstract:
This paper discuss the conditions which may allow local brands to outperform global ones in order to show that there is a higher chance for local brands to succeed than what is commonly thought. Together with current globalization trends, global brands are expanding everywhere as they build on their high level of economic resources and rich experiences in various markets. Even though global synergy …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Ludmila Štěrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13740