Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybrané organizace – Martina Sikorová
Martina Sikorová
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybrané organizace
Customer Satisfaction Analysis of Services of a Selected Organization
Anotace:
Analýza spokojenosti zákazníka v ubytovacích službách. Cílem této práce je zjistit spokojenost či nespokojenost zákazníků se službou v ubytovacím zařízení. Bakalářská práce porovná úroveň kvality s její důležitostí u jednotlivých aspektů. Tato komparace pomůže vyvodit možné změny ke zlepšení kvality služeb dle největších nedostatků. Průzkum kvality služeb byl zkoumán pomocí dotazníku. Vyhodnocení proběhlo …víceAbstract:
Analysis of customer satisfaction in the accommodation. The main goal of this thesis is to find out satisfaction or dissatisfaction with the service in the accommodation facility. The thesis compares the level of quality with its importance in individual aspects. This comparison will help deduce possible changes to improve the quality of services by major deficiency. A survey of service quality was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143528
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
- Vedoucí: Pavel Blecharz
- Oponent: Lída Škrobánková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Adela Šimčová -
Assessment of Policy Changes of the Impacts of Urbanization, Economic Growth and Decentralization of Water Services with Regard to Water Quality in Mexico
René Fernando Lara Cervantes