Bc. Jan Astl

Master's thesis

Využití multimediální komunikace v marketingovém mixu podniku

Application Multimedia Communications in the Marketing Communications Mix
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace se zaměřením na multimédia a jejich potenciál pro plnění funkcí nástrojů marketingového komunikačního mixu v moderní integrované marketingové komunikaci. První tři kapitoly studie jsou tedy věnovány charakteristice moderní marketingové komunikace, jejím cílům, strategiím, a následně využití multimédií v technikách, prostředcích jednotlivých …more
Abstract:
This thesis deals with marketing communications, focusing on multimedia and their potential to fulfill the functions of tools of marketing communication mix in modern integrated marketing communications. The first three chapters are therefore devoted to the study of the characteristics of modern marketing communication, its goals, strategies, and then use multimedia techniques, means of marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní