Kateřina Závorková
Bakalářská práce
Analýza konkurence čajovny
The Competitive Analysis of the Tearoom
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza konkurence čajovny. Cílem bylo sestavit návrhy a doporučení vybrané čajovně na základě porovnání s jejími konkurenty. Výzkum byl proveden pomocí metody Mystery shopping. Pro tuto metodu byl sestaven scénář a pozorovací list. Následně bylo provedeno vyhodnocení výsledků výzkumu. Poté byly v rámci vytyčeného cíle sestaveny návrhy a doporučení vybrané čajovně.Abstract:
The theme of this bachelor thesis is the competitive analysis of the tearoom. The aim was to make suggestions and recommendations for the selected tearoom on the basis of comparison with its competitors. The research was done by using the Mystery shopping method. For this method were compiled scenario and observation sheet. Subsequently, the results of the research were evaluated. Then the proposals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/118142
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Jana Valečková
- Oponent: Petr Baránek
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping jako nástroj analýzy konkurence
Veronika Kraifová -
Mystery Shopping ve vybrané instituci
Anna Marková -
Mystery Shopping - comparison of case studies
Stanislav Balvas -
Mystery shopping v autorizovaném servisu Renault
Oleh Smarus -
Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping
Richard Ramisch -
Hodnocení služeb poskytovaných vybranými pojišťovnami metodou Mystery Shopping
Solomiya Babiy -
Mystery shopping a jeho využití v hotelu
Patricie Knopová -
Mystery shopping vybraného produktu značky ETA
Eliška Benetinová