Kateřina Závorková

Bachelor's thesis

Analýza konkurence čajovny

The Competitive Analysis of the Tearoom
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je analýza konkurence čajovny. Cílem bylo sestavit návrhy a doporučení vybrané čajovně na základě porovnání s jejími konkurenty. Výzkum byl proveden pomocí metody Mystery shopping. Pro tuto metodu byl sestaven scénář a pozorovací list. Následně bylo provedeno vyhodnocení výsledků výzkumu. Poté byly v rámci vytyčeného cíle sestaveny návrhy a doporučení vybrané čajovně.
Abstract:
The theme of this bachelor thesis is the competitive analysis of the tearoom. The aim was to make suggestions and recommendations for the selected tearoom on the basis of comparison with its competitors. The research was done by using the Mystery shopping method. For this method were compiled scenario and observation sheet. Subsequently, the results of the research were evaluated. Then the proposals …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2017
  • Supervisor: Jana Valečková
  • Reader: Petr Baránek

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod