Strategické řízení regionální značky - region Polabí – Bc. Petra Konečná
Bc. Petra Konečná
Master's thesis
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Management of the regional brand - Polabí region
Abstract:
Diplomová práce se věnuje značce POLABÍ regionální produkt®. Cílem práce je identifikovat aktivity, které se pojí s budováním pozice této regionální značky, zjistit povědomí veřejnosti o značce a využívání značky producenty.V teoretické části je popsána problematika marketingového řízení, chování spotřebitele, budování značky, marketingového mixu, významu pojmu značka a systém regionálního značení …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the brand POLABÍ Regional Product®. The goals of the work is to identity activities that are associated with building the position of this regional brand, find out public awareness of the brand and the use of the brand by producers.The theoretical section describes the issues of marketing management, consumer behavior, brand building, marketing mix, the meaning of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KONEČNÁ, Petra. \textit{Strategické řízení regionální značky - region Polabí}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/a1plo4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Matěj Pajma -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Polina Vlassova -
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
Tereza Čábelová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Radim Novotný
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights