Marie Josefine MALINA

Bakalářská práce

Analyse der Kommunikation mit Kunden im Breich "Hotelwesen"

the analyse of communication with clients in the "hotel industry"
Abstract:
This Bachelor thesis is called THE ANALYSE OF COMMUNICATION WITH CLIENTS IN THE "HOTEL INDUSTRY". The aim of this thesis was to analyse an advertisement of a pilsner hotel. Because of this there were designed two questionnaires. The first one asked people about the advertisement and the second one would like to research how the guests seemed to be their stay in the hotel. In the theoretical part of …více
Abstract:
Téma této bakalářské práce zní ANALÝZA KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKAMI V OBLASTI "HOTELNICTVÍ". Cílem práce bylo zanalyzovat jednu část komunikační politiky, přesněji řečeno reklamu jednoho hotelu v Plzni. Proto byly sestaveny dva dotazníky. Na začátku je v teoretické části popsáno, co jsou obecně turismus a marketing. Dále byla tématika prohloubena až k reklamě. Praktická část se zabývala cílem práce. Oba …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Andrea Königsmarková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MALINA, Marie Josefine. Analyse der Kommunikation mit Kunden im Breich "Hotelwesen". Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina