Bc. Milan Posker, DiS.

Bakalářská práce

Hodnocení stávajícího marketingového mixu vybraného hotelu

Evaluation of current marketing mix of selected hotel
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá hodnocením a analýzou marketingového mixu vybraného hotelu. Cílem práce je zhodnocení stávajícího marketingového mixu především produktů, cenové politiky a distribučních cest. V teoretické části je vysvětlen pojem marketing ve službách a také jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového mixu s důrazem na cenovou politiku a na správnou aplikaci distribučních cest. Analytická …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the evaluation and analysis of the marketing mix of the selected hotel. The aim of the thesis is to evaluate the current marketing mix of products primarily, price policy and distribution channels. The theoretical part explains the term of marketing in the services and also describes the various tools of the marketing mix with an emphasis on pricing policy and on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
  • Oponent: Ing. Petr Studnička, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví