Hodnocení stávajícího marketingového mixu vybraného hotelu – Bc. Milan Posker, DiS.
Bc. Milan Posker, DiS.
Bakalářská práce
Hodnocení stávajícího marketingového mixu vybraného hotelu
Evaluation of current marketing mix of selected hotel
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá hodnocením a analýzou marketingového mixu vybraného hotelu. Cílem práce je zhodnocení stávajícího marketingového mixu především produktů, cenové politiky a distribučních cest. V teoretické části je vysvětlen pojem marketing ve službách a také jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového mixu s důrazem na cenovou politiku a na správnou aplikaci distribučních cest. Analytická …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the evaluation and analysis of the marketing mix of the selected hotel. The aim of the thesis is to evaluate the current marketing mix of products primarily, price policy and distribution channels. The theoretical part explains the term of marketing in the services and also describes the various tools of the marketing mix with an emphasis on pricing policy and on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13987/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: Ing. Petr Studnička, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POSKER, Milan. \textit{Hodnocení stávajícího marketingového mixu vybraného hotelu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/v9a0g6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Nikol Kajsturová -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix vybraného podniku
Barášek Barášek -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová