Výběr marketingových distribučních cest, hodnocení jejich efektivnosti ve společnosti T-mobile, a. s. – Martin Lutovský
Martin Lutovský
Bakalářská práce
Výběr marketingových distribučních cest, hodnocení jejich efektivnosti ve společnosti T-mobile, a. s.
The choice of marketing distribution ways, the assessment of their effectiveness within the T-Mobile company
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Pavel Rosol
- Oponent: Josef Malý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management organizací
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.