Udržitelnost ve fast fashion: srovnání generací – Karolína Pavlíčková
Karolína Pavlíčková
Diplomová práce
Udržitelnost ve fast fashion: srovnání generací
Sustainability in fast fashion: generational approach
Anotace:
Koncept fast fashion, který je charakteristický rychlým tempem výroby a spotřeby, se z hlediska ekologických a sociálních dopadů ukázal být neudržitelným. V současnosti se však projevují snahy fast fashion společností o zvýšení zájmu v oblasti udržitelnosti. Fast fashion značky začaly implementovat opatření, která napomáhají zmírnit negativní dopady na životní prostředí. Tato diplomová práce se zaměřuje …víceAbstract:
The concept of fast fashion characterised by a fast pace of production and consumption, has proven to be unsustainable in terms of ecological and social impacts. However, the efforts of fast fashion companies to increase interest in the field of sustainability are currently showing. Fast fashion brands have started to implement measures that help to mitigate negative impacts on the environment. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91560
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Daniela Zachová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91560
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Petra Lauerová -
Marketingová strategie společnosti McDonald´s na českém trhu z pohledu udržitelnosti (s cílením na Generaci Z)
Matěj Škáva -
Návrh na uspořádání bazaru oblečení na podporu udržitelné módy a nákupy z fast fashion řetězců generace Z v Uherském Hradišti
Veronika Miklášová -
Greenwashing v módním průmyslu z pohledu generace Z
Wiktoria Kowalczyková