Typologie zákazníků na trhu kávy – Markéta Ševčíková
Markéta Ševčíková
Diplomová práce
Typologie zákazníků na trhu kávy
Consumers Typology in the Coffee Market
Anotace:
Cílem diplomové práce byla tvorba typologie spotřebitelů na trhu kávy. V práci byla popsána teoretická východiska spotřebitelského chování. Dále byl v práci charakterizován trh kávy pomocí mikroprostředí, makroprostředí, popisu procesu výroby kávy a kávových nápojů. Na základě výzkumu byla provedena analýza chování spotřebitelů na trhu kávy. Za využití statistických analýz byly vytvořeny 4 shluky spotřebitelů …víceAbstract:
The aim of this thesis was customer typology design in the coffee market. In the thesis consumer behaviour was described from theoretical point of view. Next was characterised coffee market, using analysis of microenvironment, macroenvironment, description of process of making coffee and coffee drinks. Based on the research, an analysis of consumer behaviour in the coffee market was carried out. Using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/154992
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Bio-Inspired Prototype-Based Models and Applied Gompertzian Dynamics in Cluster Analysis
Lukáš Pastorek -
Factor Analysis of the Live stream shopping in China
Yan Zhang -
Factor analysis of multi-relational data.
Markéta TRNEČKOVÁ -
Boolean Factor Analysis by Attractor Neural Network
Pavel Polyakov