LAUNCH NOVÉHO PRODUKTU NA TRH – DOPLNĚK STRAVY – Michaela Řehulová
Michaela Řehulová
Bachelor's thesis
LAUNCH NOVÉHO PRODUKTU NA TRH – DOPLNĚK STRAVY
Abstract:
Tématem bakalářské práce je Uvedení nového produktu na trh. Konkrétně se bude zabývat doplňkem stravy, což samo o sobě obnáší určitá specifika spojená s legislativními normami od registrace produktu až po mantinely v oblasti konkrétních marketingových úkonů – propagačními materiály počínaje, a prezentací prostřednictvím obchodních zástupců konče. Všechny tyto poznatky pak budou aplikovány na konkrétní …moreAbstract:
This bachelor thesis is aimed on the launch of a new product on the market. In particular, it will deal with the launch of a dietary supplement, that itself has definite specifics connected to the legislative regulations from registration of the product up to the limitations in individual marketing operations like marketing materials or the promotion via the sales force of the company. All these findings …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2021
Identifier:
http://theses.cz/id/a21sz6/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme / field:
Gastronomie, hotelnictví a turismus, B6503 / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Application of the Marketing Analysis Tools for Launch New Product to the Chocolate Market.
Martin Tomáš -
Marketingové nástroje využívané ve farmacii při zavedení nového produktu na trh
Diana Boháčová -
Analýza marketingové strategie podniku při zavedení nového produktu na trh
Tomáš Kvapilík -
Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti Eloc, s.r.o. na trh
Tomáš Hvězda -
Launch Windows 7 v ČR
Eva Bínová -
Assessment of the financial position and performance of the company Amazon operating in the e-commerce industry
Aowei Liu -
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha -
Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy
Zuzana Vostalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Konečný, Z.
6/5/2021
Řehulová, M.
1/4/2021
Sellnerová, N.
29/9/2021