Recepce audiovizuálních prostředků ve čtyřech současných českých inscenacích – BcA. Iva Dvořáková
BcA. Iva Dvořáková
Bakalářská práce
Recepce audiovizuálních prostředků ve čtyřech současných českých inscenacích
Perception of audio-visual media in four contemporary czech plays
Anotace:
Diplomová práce Recepce audiovizuálních prostředků ve čtyřech současných českých inscenacích analyzuje čtyři intermediální inscenace, ve kterých se stává audiovize významným prvkem a rovnocennou složkou inscenace. Práce audiovizuální prostředky pojmenovává a popisuje a zamýšlí se nad jejich možným využitím v amatérském divadle.Abstract:
The thesis Perception of audio-visual media in four contemporary czech plays analyse four intermedial plays in which audio-visuality becomes important component and equal constituent of a play. The thesis establishes and describes used media and forms of audio-visuality and considers their possible utilization in amateur theatre.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/nf4zx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
- Vedoucí: MgA. Jonáš Konývka
- Oponent: Mgr. Jarmila Hrabalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/nf4zx/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Dramatická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Kauza Lear: Otázky autorství při recepci divadelního díla
Natálie Bulvasová -
Film a divadlo aneb jak využít filmové tvorby v práci s mladými tvůrci
Jan Novák -
Amatérské Divadlo Exil.
Zuzana DUŠKOVÁ -
Divadlo "Nahoď" - Deset let hudebně-dramatického amatérského souboru
Radek VOTRUBA -
Krátkometrážní tvorba a její kinodistribuce v kontextu české audiovize
Martina Netíková -
Feministická audiovize: My, ženy, umělkyně
Martina Ševčíková -
Budování image značky s využitím audiovize
Jiří Mika