Ether -- Analýza české designérské značky a její rozvoj na českém a zahraničním trhu – Nikola Jamborová
Nikola Jamborová
Diplomová práce
Ether -- Analýza české designérské značky a její rozvoj na českém a zahraničním trhu
Ether – The analysis of the czech designer brand and its development on czech and foreign markets.
Anotace:
Práce se zabývá analýzou lokální módní značky Ether z pohledu marketingových nástrojů typických pro módní odvětví ale i mimo něj. Jsou vysvětleny pojmy móda, slow fashion, specifické nástroje módního marketingu a marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Práce se zabývá detailní analýzou prodejů a prodejních kanálů značky. Pomocí řízených rozhovorů je nastavena cílová skupina značky. Popsána …víceAbstract:
The thesis deals with analysis of the local fashion brand Ether from the point of view of marketing tools typical for the fashion industry but also outside of it. There are explained concepts of fashion, slow fashion, specific fashion marketing tools and marketing research of the questionnaire. The work deals with the detailed analysis of sales and sales channels of the brand. Tailor made marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70428
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Barbara Hucková
- Oponent: Jan Hušek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70428
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Františka Bartůňková -
Kapitalisticky realizmus, etická móda a slow fashion
Daša Turská -
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Petra Šťastná -
ANALÝZA SOUČASNÉHO VÝVOJE MÓDY A TVORBA VLASTNÍ UCELENÉ KOLEKCE KABELEK, TAŠEK A JINÝCH DOPLŇKŮ.
Lenka KARASOVÁ -
ANALÝZA SOUČASNÉHO VÝVOJE MÓDY A TVORBA VLASTNÍ UCELENÉ KOLEKCE KABELEK, TAŠEK A JINÝCH DOPLŇKŮ
Monika LEPSCHY -
ANALÝZA SOUČASNÉHO VÝVOJE MÓDY A TVORBA VLASTNÍ UCELENÉ KOLEKCE KABELEK, TAŠEK A JINÝCH DOPLŇKŮ
Markéta KUBOVÁ -
Analýza současného vývoje módy a tvorba vlastní ucelené kolekce kabelek, tašek a jiných doplňků
Iva SOLILOVÁ -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová