Nikola Jamborová

Diplomová práce

Ether -- Analýza české designérské značky a její rozvoj na českém a zahraničním trhu

Ether – The analysis of the czech designer brand and its development on czech and foreign markets.
Anotace:
Práce se zabývá analýzou lokální módní značky Ether z pohledu marketingových nástrojů typických pro módní odvětví ale i mimo něj. Jsou vysvětleny pojmy móda, slow fashion, specifické nástroje módního marketingu a marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Práce se zabývá detailní analýzou prodejů a prodejních kanálů značky. Pomocí řízených rozhovorů je nastavena cílová skupina značky. Popsána …více
Abstract:
The thesis deals with analysis of the local fashion brand Ether from the point of view of marketing tools typical for the fashion industry but also outside of it. There are explained concepts of fashion, slow fashion, specific fashion marketing tools and marketing research of the questionnaire. The work deals with the detailed analysis of sales and sales channels of the brand. Tailor made marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
  • Vedoucí: Barbara Hucková
  • Oponent: Jan Hušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70428