Jana Cindlerová
Disertační práce
Patero her Karla Čapka
Five Plays of Karel Čapek
Anotace:
Disertační práce "Patero her Karla Čapka: Základní výzkum" je věnována samsotatně napsanému dramatickému dílu jedné z nejvýraznějších i nejvýznamnějších osobnsotí českého divadla a kutlury. Proč tedy základní výzkum? Protože ten u Čapka citelně chybí - a tím víc se do dnešníhi postavení jeho her promítají nepřirozené zásahy "zvenčí", které je během jejich existence postihly: především přerušená inscenační …víceAbstract:
The doctoral thesis called "Five Plays of Karel Čapek:Primary Research" deals with drama works of one of the most outstanding and extraordinary personalities in the Czech theatre and culture. So why "primary research"? Because something like that is badly missing in his context - and therefore the interpratation of his work has been influenced by various interventions during its existence : above all …víceKlíčová slova
dramatická tvorbaKlíčová slova
divadelní inscenaceKlíčová slova
textová analýzaKlíčová slova
analýza
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/8848
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2015
- Vedoucí: Zuzana SÍLOVÁ
- Oponent: Jan VEDRAL
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaDoktorský studijní program / obor:
Dramatická umění / Scénická tvorba a teorie scénické tvorby
Práce na příbuzné téma
-
ZROZENÍ INSCENACE Z DUCHA HUDBY, hudební dramaturgie inscenace jako základ režijní interpretace
Hana Kovaříková -
Využití různých druhů elektrických světelných zdrojů k nasvěcování divadelní inscenace
Jan Bečka -
Tvorba divadelní inscenace ve školním kolektivu s důrazem na alternativní metody vzniku jevištního tvaru
Tereza Krejčová -
Profesionální inscenace jako východisko pro divadelní výchovu a vzdělávání na příkladu inscenace Maryša Divadla Petra Bezruče
Marie Klemensová -
Divadelní inscenace, jako možná součást reminiscenční terapie
Martina NÁVRATOVÁ -
Příprava a realizace loutkové divadelní inscenace se studentkou pedagogického //lycea jako ročníková práce ve specializaci dramatická výchova
Roman Manda -
Produkce inscenace Být i nebýt 11.21 ve Studiu Marta
Šimon Koleček -
Případová studie inscenace 30 dní: Rozbor interakčních procesů
Magdalena Malinová