Specifika komentování e-sportu (se zaměřením na League of Legends) – Matěj SMOLARČÍK
Matěj SMOLARČÍK
Bachelor's thesis
Specifika komentování e-sportu (se zaměřením na League of Legends)
The specification of E-sport commentary
Abstract:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je zdokumentovat komentování e-sportu a upozornit na rozlišnosti od sportů, které už známe. Tato práce se bude zabývat českým komentářem e-sportu. Jako hlavní studijní objekt byla zvolena hra League of Legends, jakožto nejsledovanější a nejdotovanější z e-sportů. V teoretické části nejdříve představím profesi sportovního komentátora, poté hru samotnou, a na závěr pak …moreAbstract:
The focus of my bachelor thesis is to look at e-sports commentary and to highlight the differences from the sports we already know. This thesis will focus on Czech commentary. As the main subject was chosen the game of League of Legends as one of the most viewed and e-sport and one with the highest prize money. In theoretical part, firstly, the profession of the sport´s commentator, then the game itself …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Sloboda
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SMOLARČÍK, Matěj. Specifika komentování e-sportu (se zaměřením na League of Legends). Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Journalism
Theses on a related topic
-
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Analysis of match quality in League of Legends across different times of the day
Vlastimil Peer -
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
Kateřina Biličková -
Analýza, návrh a implementace portálu hry League of Legends
Andrej Thurzo -
Geografické aspekty eSportu: vývoj a regionální ukotvení hry League of Legends
Jaromil VEJMOLA -
Analýza hudby dětské počítačové hry League of Legends a její využití v hodinách hudební výchovy na druhém stupni základní školy
Kateřina HAJDOVÁ -
Korejský esport po roce 2010 - případová studie hry League of Legends
Kateřina KLIČKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights