Dominika Prachýlová

Bakalářská práce

Analýza marketingového podnikání firmy Arxmania před a během období coronaviru

Analysis of Arxmania's Marketing Business before and during the Coronavirus Period
Anotace:
Obsah této práce je zaměřen na analýzu marketingového podnikání firmy. První část tvoří základní pojmy z oblasti marketingové teorie. Následné využití v praxi je popsáno v dalších částech práce, a to jak použité metody, tak konkrétní výzkum marketingového podnikání v období před a během coronaviru ve vybraném maloobchodě. Pomocí výzkumu byla získána data o marketingovém podnikání firmy, na jejichž …více
Abstract:
The content of this work is focused on the analysis of the company's marketing business. The first part consists of basic concepts in the field of marketing theory. Subsequent use in practice is described in other parts of the work, both the methods used and the specific research of marketing business in the period before and during coronavirus in selected retail. With the help of research, data on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Prachýlová, Dominika. Analýza marketingového podnikání firmy Arxmania před a během období coronaviru. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace