Analýza marketingového podnikání firmy Arxmania před a během období coronaviru – Dominika Prachýlová
Dominika Prachýlová
Bakalářská práce
Analýza marketingového podnikání firmy Arxmania před a během období coronaviru
Analysis of Arxmania's Marketing Business before and during the Coronavirus Period
Anotace:
Obsah této práce je zaměřen na analýzu marketingového podnikání firmy. První část tvoří základní pojmy z oblasti marketingové teorie. Následné využití v praxi je popsáno v dalších částech práce, a to jak použité metody, tak konkrétní výzkum marketingového podnikání v období před a během coronaviru ve vybraném maloobchodě. Pomocí výzkumu byla získána data o marketingovém podnikání firmy, na jejichž …víceAbstract:
The content of this work is focused on the analysis of the company's marketing business. The first part consists of basic concepts in the field of marketing theory. Subsequent use in practice is described in other parts of the work, both the methods used and the specific research of marketing business in the period before and during coronavirus in selected retail. With the help of research, data on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRACHÝLOVÁ, Dominika. \textit{Analýza marketingového podnikání firmy Arxmania před a během období coronaviru}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/a38x92/.
Jak správně citovat práci
Prachýlová, Dominika. Analýza marketingového podnikání firmy Arxmania před a během období coronaviru. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán startup projektu v online podnikání
Eliška Griffiths -
Online marketing a jeho využití pro vybraný e-shop
Markéta Šťastná -
Zahájení podnikání v oblasti online jazykových kurzů pro ukrajinsky mluvící
Vitaliia Holubka -
Efektivnost online marketingových nástrojů při propagaci stavebních řemesel
Šárka Nevšímalová -
Optimalizace marketingové komunikace v online prostředí
Monika Košťálová -
Optimalizace online marketingových kanálů vybrané společnosti
Aneta Laudová -
Online marketing ve vybrané společnosti
Petra VRTALOVÁ -
Vliv sociálních sítí na prodej vozů ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Vlada Kyrychenko