Marek TESAŘ

Bachelor's thesis

Sportovní marketing, Potenciál sportovního produktu

Sport Marketing, Potencial of Sport Product
Abstract:
Hlavním cílem této práce je zjištění marketingového potenciálu běžeckého lyžování jako sportu obecně, ale také konkrétně Jizerské 50, což je jedna z nejvýznamnějších lyžařských akcí v České republice.
Abstract:
The objective of this material is to determine the marketing potential of cross-country ski-ing in the Czech Republic, in particular the Jizerská 50, which is the biggest sporting event of this kind.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TESAŘ, Marek. Sportovní marketing, Potenciál sportovního produktu. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications