Bc. Jiří Šnajdr

Bakalářská práce

Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů

Marketing communication of professional sports clubs
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sportovním a strategickým marketingem, marketingovým mixem a marketingovou komunikací vybraných profesionálních sportovních klubů, konkrétně klubu SK Slavia Praha a FC Liverpool. Důvodem napsání práce je zmapování, porovnání a analýza marketingových aktivit klubů a cílem je navržení opatření vedoucí ke zlepšení marketingové činnosti. Součástí práce je dotazníkové šetření …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with sports and strategic marketing, marketing mix and marketing communication of selected professional sports clubs. Chosen clubs are SK Slavia Prague and FC Liverpool. The reason for writing the thesis is to map, evaluate and analyze the marketing activities of the club and to seek measures to improve marketing activities. Part of the work is a questionnaire survey answered …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 8. 2021
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce