Sportovní marketing, Potenciál sportovního produktu – Marek TESAŘ
Marek TESAŘ
Bachelor's thesis
Sportovní marketing, Potenciál sportovního produktu
Sport Marketing, Potencial of Sport Product
Abstract:
Hlavním cílem této práce je zjištění marketingového potenciálu běžeckého lyžování jako sportu obecně, ale také konkrétně Jizerské 50, což je jedna z nejvýznamnějších lyžařských akcí v České republice.Abstract:
The objective of this material is to determine the marketing potential of cross-country ski-ing in the Czech Republic, in particular the Jizerská 50, which is the biggest sporting event of this kind.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TESAŘ, Marek. Sportovní marketing, Potenciál sportovního produktu. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Jiří Šnajdr -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Tamila Tsertsvadze -
Marketingová komunikace pro klub KSBM
Andrea Lokvencová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Barbora Večeřová