Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování – Jiří Joukl
Jiří Joukl
Bachelor's thesis
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Determinants of Customer Satisfaction in Shopping Behavior
Abstract:
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Telefonica Czech a. s.Abstract:
The goal of this Bachelor Thesis is to describe the regularities of customer behaviour, to describe the consumer decision process, to aim to the post-acquisition process and methods of its analysis and to apply the acquired knowledge to the analysis of the post-acquisition behaviour of the customers of the Czech telecommunication company Telefonica Czech a. s.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37365
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Vladislav Bína
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37365
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
Factors Influencing Satisfaction of Employees in a Section of the Ministry of Education, Youth and Sports
Eliška Červenková -
Metody měření a hodnocení reputace podniků
Pavlína Macková -
Metody hodnocení nevyrovnanosti pozemků v precizním zemědělství
Jan Valík -
Konstrukce měřícího zařízení a metody hodnocení krípových zkoušek
Martin ŘEZNÍČEK -
Výkonnost firmy a metody jejího hodnocení
Jan Vavřín -
Hodnocení anizotropie mačkavosti textilií pomocí inovované metody měření úhlu zotavení
Aneta Brožová -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová