Jiří Joukl

Bachelor's thesis

Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování

Determinants of Customer Satisfaction in Shopping Behavior
Abstract:
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Telefonica Czech a. s.
Abstract:
The goal of this Bachelor Thesis is to describe the regularities of customer behaviour, to describe the consumer decision process, to aim to the post-acquisition process and methods of its analysis and to apply the acquired knowledge to the analysis of the post-acquisition behaviour of the customers of the Czech telecommunication company Telefonica Czech a. s.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2013
  • Supervisor: Michal Novák
  • Reader: Vladislav Bína

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37365