Aleš Soukup
Bakalářská práce
Marketingový mix mobilního operátora
Marketing mix of provider of mobile services
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje společnosti Vodafone a jejímu stěţejnímu produktu Tarifům na míru, který je analyzován na základě kostry marketingového mixu. Cílem práce je charakterizovat specifický český trh, pozici společnosti Vodafone na tomto trhu a poté představit její současný produkt a následně jej analyzovat. Analýzy obsahují mimo jiné rozdělení produktu do jednotlivých vrstev, ţivotní cyklus produktu …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on Vodafone and their current product called "Tarify na míru" which is analyzed on basis of marketing mix. The aim of this thesis is to specify Czech market of mobile services, position of Vodafone in this market and then introduce their nowadays product and analyse it. Analyses include layers of product concept, product lifecycle, analysis of development of customers, assessment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25802
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25802
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání energetických koncepcí Německa a Francie s ohledem na životní cyklus výroby elektrické energie
Tom Křížek -
Product LifeCycle Management - nabídka produktů v ČR
Martin Šverák -
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Edita Vítová -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací
Anna Mazánková -
Analýza a návrh standardních procesů životního cyklu produktu v konkrétním podniku
Jan Klimeš -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak