Aleš Soukup
Bachelor's thesis
Marketingový mix mobilního operátora
Marketing mix of provider of mobile services
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje společnosti Vodafone a jejímu stěţejnímu produktu Tarifům na míru, který je analyzován na základě kostry marketingového mixu. Cílem práce je charakterizovat specifický český trh, pozici společnosti Vodafone na tomto trhu a poté představit její současný produkt a následně jej analyzovat. Analýzy obsahují mimo jiné rozdělení produktu do jednotlivých vrstev, ţivotní cyklus produktu …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on Vodafone and their current product called "Tarify na míru" which is analyzed on basis of marketing mix. The aim of this thesis is to specify Czech market of mobile services, position of Vodafone in this market and then introduce their nowadays product and analyse it. Analyses include layers of product concept, product lifecycle, analysis of development of customers, assessment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 11. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25802
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2011
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Václav Stříteský
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25802
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Srovnání energetických koncepcí Německa a Francie s ohledem na životní cyklus výroby elektrické energie
Tom Křížek -
Product LifeCycle Management - nabídka produktů v ČR
Martin Šverák -
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Edita Vítová -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací
Anna Mazánková -
Analýza a návrh standardních procesů životního cyklu produktu v konkrétním podniku
Jan Klimeš -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak