Srovnání využití projektové výuky zahrnující český jazyk v tradičním a alternativním školství – Kristýna MAŇÁKOVÁ
Kristýna MAŇÁKOVÁ
Master's thesis
Srovnání využití projektové výuky zahrnující český jazyk v tradičním a alternativním školství
Comparison of the application of project teaching containing the Czech language in traditional and alternative education
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na projektovou výuku v klasických a alternativních základních školách. Teoretická část se zabývá obecnými pojmy a poznatky vztahujícími se k projektové metodě. Je doplněna o informace o tradičním a alternativním školství a rozdíly mezi nimi. Empirická část zkoumá využití projektové výuky. K tomuto účelu byl proveden kvantitativní výzkum formou online dotazníku.Abstract:
The final thesis focuses on project-based learning in both traditional and alternative primary schools. The theoretical part deals with general terms and findings related to the project method, supplemented with information about traditional and alternative education systems and their differences. The empirical section investigates the application of project-based learning, conducted through a quantitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Veronika Krejčí
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAŇÁKOVÁ, Kristýna. \textit{Srovnání využití projektové výuky zahrnující český jazyk v tradičním a alternativním školství}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/a3j5od/.
Jak správně citovat práci
MAŇÁKOVÁ, Kristýna. Srovnání využití projektové výuky zahrnující český jazyk v tradičním a alternativním školství. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Teacher Training for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Komparace postojů adolescentů k domácím úkolům na běžné základní škole a na alternativní základní škole
Aneta Motyčková -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Hudební vzdělávání dětí v tradiční a alternativní základní škole
Blanka Kopečná -
Přechod z alternativní mateřské školy do základní školy
Pavlína NÍDLOVÁ -
Pohybová aktivita dětí na 1. stupni běžné a alternativní základní školy
Eva SMRČKOVÁ -
Alternativní čtení u žáků základní školy speciální
Lenka Zugarová
Názov
Vložil
Vložené
Práva