Michal Dohnal
Bachelor's thesis
Marketingový plán podniku Autocentrum Lázky
Marketing plan of the company Autocentrum Lázky
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu podniku Autocentrum Lázky tak, aby došlo ke zvýšení prodeje. Celkově je práce rozdělena na část teoretickou a praktickou. Na základě teoretických východisek je sestavena praktická část. V praktické části se nachází provedena situační analýza a analýza tržního potenciálu. Prostřednictvím marketingového výzkumu byla získána data, která …moreAbstract:
The bachelor's thesis is focused on compiling a marketing plan for the company Autocentrum Lázky in order to increase sales. Overall, the work is divided into theoretical and practical part. The practical part is compiled on the basis of theoretical background. In the practical part there is a situation analysis and analysis of market potential. Through marketing research, data were found that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 12. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
- Reader: Ondřej Konečný, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOHNAL, Michal. \textit{Marketingový plán podniku Autocentrum Lázky}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2021. Available from: https://theses.cz/id/a41oob/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme:
Regional Development
Theses on a related topic
-
Zlepšení logistiky dovozu a prodeje ojetých automobilů
Zikmund Balla -
Analýza procesu prodeje ojetých automobilů ve vybrané společnosti a eliminace rizik procesu
Filip Dobeš -
Logistika nákupu a prodeje ojetých nákladních automobilů ve vybraném podniku
Zsanna Ujvári -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Commercialization plan
Mirek Houdek -
Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic
Yuriy Partala -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Xiyue Zhang -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová