Michal Dohnal

Bachelor's thesis

Marketingový plán podniku Autocentrum Lázky

Marketing plan of the company Autocentrum Lázky
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu podniku Autocentrum Lázky tak, aby došlo ke zvýšení prodeje. Celkově je práce rozdělena na část teoretickou a praktickou. Na základě teoretických východisek je sestavena praktická část. V praktické části se nachází provedena situační analýza a analýza tržního potenciálu. Prostřednictvím marketingového výzkumu byla získána data, která …more
Abstract:
The bachelor's thesis is focused on compiling a marketing plan for the company Autocentrum Lázky in order to increase sales. Overall, the work is divided into theoretical and practical part. The practical part is compiled on the basis of theoretical background. In the practical part there is a situation analysis and analysis of market potential. Through marketing research, data were found that …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
  • Reader: Ondřej Konečný, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií