Markertingová strategie značky Studentská pečeť – Bc. Tomáš Pardubský
Bc. Tomáš Pardubský
Diplomová práce
Markertingová strategie značky Studentská pečeť
Marketing Strategy of the Studentská pečeť Brand
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií značky Studentská pečeť. Cílem práce bylo vytvoření návrhu marketingové strategie po zhodnocení jejího současného stavu. Zhodnocení bylo provedeno pomocí vyhotovení analýz vnějšího a vnitřního prostředí značky a sestavení matic EFE a IFE z nich vyplívající. Návrh řešení je vytvořen v souladu s novým positioningem značky. Pro účely analýzy vnějšího prostředí …víceAbstract:
This thesis focuses on marketing strategy of the Studentská pečeť brand. The main goal of this thesis was to create a proposition of marketing strategy based on the evaluation of its current state. The evaluation was based on analysis of external and internal environment of the brand and the creation of EFE and IFE matrixes based on this analysis. A PEST analysis and Porter’s five forces model were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Oponent: Marta Nováková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
In-storová komunikace značek v kategorii kávy, čaje a cukrovinek na českém moderním trhu
Anna-Marie Rambousková -
Sledování strategie růstu a řešení problémů růstu vybrané společnosti
Nikita Sheikin -
Respirační papilomatóza - nové rizikové faktory
Martin Formánek -
Charakterizace kvasinkových jaderných RNA-vazebných proteinů v úpravách a degradaci RNA.
Eva Tikalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva