Problémové oblasti distribuce pojistných produktů – Bc. Markéta Svozílková
Bc. Markéta Svozílková
Diplomová práce
Problémové oblasti distribuce pojistných produktů
Problem Areas of Distribution of Insurance Products
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Problémové oblasti distribuce pojistných produktů“ je analyzovat informovanost o pojistných produktech a využívání jednotlivých distribučních kanálů klienty a dále identifikovat problémové oblasti dané problematiky a formulovat doporučení pro zlepšení stávajícího stavu. Nejprve jsou vymezeny teoretické a právní aspekty obchodní činnosti v pojišťovnictví. Následuje nastínění …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Problem Areas of Distribution of Insurance Products” is to analyze an awareness of insurance products and clients´ applicability of distribution channels. The next is to identify problem areas of this issue and to formulate a recommendation to make the current situation better. At first there is an explanation of theoretical and legal aspects of business activity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hkhga/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Svatopluk Nečas, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Silvie Zlatošová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní distribuční kanály českých bank v obchodní i technické praxi
Daniel Ripel -
Internet jako distribuční kanál vybraných produktů audiovizuální tvorby s důrazem na VOD model v ČR
Miluše Hadrabová -
Návrh obchodní strategie strojírenského podniku
Markéta Říhová -
Obchodní strategie podniku
Lukáš Kameníček -
Specifika obchodní činnosti pojišťovny
Lenka Marušová -
CRM systémy jako nástroj obchodní strategie
Pavel Kozelský -
SPECIFIKA DISTRIBUČNÍ CESTY PRODUKTŮ CESTOVNÍHO RUCHU
Tereza Kršková -
Distribuce v pojišťovnictví s ohledem na online srovnávače
Petra Kohoutová