Lukáš Skála
Bachelor's thesis
Elektromobil v marketingovém mixu
Electromobil in marketing mix
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií marketingového mixu aplikovaného na problematiku elektrických vozů. Teoretická část se zabývá rešerší potřebných souvislostí v rámci zeleného marketingu. Představeny jsou 2 konkrétní modely elektrických vozidel konkurenčních značek, jmenovitě Škoda CITIGOe iV a Fiat 500e (2013). Na tyto modely je aplikován nástroj marketingový mix 4P. V závěru teoretické části …moreAbstract:
mix applied to the issue of electric cars. The theoretical part deals with the research for the necessary context in the field of green marketing. Two specific models of electric vehicles of competing brands are presented, namely the Škoda CITIGOe iV and the Fiat 500e (2013). The 4P marketing mix tool is applied to these models. At the end of the theoretical part, the considered methods for application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2020
Thesis defence
- Date of defence: 9. 2. 2021
- Supervisor: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Reader: David Lehet, externi
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Implementation of sustainable marketing methods within the context of the Czech market
Adéla Rašková -
Udržitelný marketing na základě principů ESG
Nikol Bártová -
Udržitelný marketing v propagaci kosmetických značek z pohledu spotřebitelů
Martina Machalová -
Význam teritoriálního marketingu pro udržitelný rozvoj destinace
Karolína Hlaváčková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights