Lukáš Skála
Bakalářská práce
Elektromobil v marketingovém mixu
Electromobil in marketing mix
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií marketingového mixu aplikovaného na problematiku elektrických vozů. Teoretická část se zabývá rešerší potřebných souvislostí v rámci zeleného marketingu. Představeny jsou 2 konkrétní modely elektrických vozidel konkurenčních značek, jmenovitě Škoda CITIGOe iV a Fiat 500e (2013). Na tyto modely je aplikován nástroj marketingový mix 4P. V závěru teoretické části …víceAbstract:
mix applied to the issue of electric cars. The theoretical part deals with the research for the necessary context in the field of green marketing. Two specific models of electric vehicles of competing brands are presented, namely the Škoda CITIGOe iV and the Fiat 500e (2013). The 4P marketing mix tool is applied to these models. At the end of the theoretical part, the considered methods for application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2021
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Oponent: David Lehet, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Implementation of sustainable marketing methods within the context of the Czech market
Adéla Rašková -
Udržitelný marketing na základě principů ESG
Nikol Bártová -
Udržitelný marketing v propagaci kosmetických značek z pohledu spotřebitelů
Martina Machalová -
Význam teritoriálního marketingu pro udržitelný rozvoj destinace
Karolína Hlaváčková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva