Lukáš Skála

Bakalářská práce

Elektromobil v marketingovém mixu

Electromobil in marketing mix
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií marketingového mixu aplikovaného na problematiku elektrických vozů. Teoretická část se zabývá rešerší potřebných souvislostí v rámci zeleného marketingu. Představeny jsou 2 konkrétní modely elektrických vozidel konkurenčních značek, jmenovitě Škoda CITIGOe iV a Fiat 500e (2013). Na tyto modely je aplikován nástroj marketingový mix 4P. V závěru teoretické části …více
Abstract:
mix applied to the issue of electric cars. The theoretical part deals with the research for the necessary context in the field of green marketing. Two specific models of electric vehicles of competing brands are presented, namely the Škoda CITIGOe iV and the Fiat 500e (2013). The 4P marketing mix tool is applied to these models. At the end of the theoretical part, the considered methods for application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2021
  • Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
  • Oponent: David Lehet, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses a4il0b a4il0b/4
9. 12. 2020
Složky
Soubory
Švejdar, L.
9. 12. 2020
Švejdar, L.
9. 12. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.