Komparace kvality služeb v cestovním ruchu v česko - polském pohraničí – Karel Grůša
Karel Grůša
Bakalářská práce
Komparace kvality služeb v cestovním ruchu v česko - polském pohraničí
Comparison of tourism service quality in the Czech - Polish borderland
Anotace:
Bakalářská práce "Komparace kvality služeb v cestovním ruchu v česko - polském pohraničí" pojednává o problematice kvality služeb v Euroregionu NISA. Cílem práce je na základě dotazníkového šetření provést komparaci kvality služeb ve vybraných oblastech Euroregionu NEISSE - NISA - NYSA. Dílčí teoretická část je zaměřena na teoretická východiska dané problematiky podle literatury, která se zabývá kvalitou …víceAbstract:
This bachelor thesis "Comparison of tourism services quality in the Czech - Polish borderland" deals with the issue of service quality in the Euroregion NISA. The object of this thesis is based on a questionnaire to make a comparison of service quality in selected areas of the Euroregion NEISSE - NISA - NYSA. The theoretical part is focused on the theoretical background of the issue according to literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Grůša, Karel. Komparace kvality služeb v cestovním ruchu v česko - polském pohraničí. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenosti a motivace s využitím alternativních dopravních prostředků v rámci sdílené ekonomiky v cestovním ruchu u studentů Univerzity Palackého v Olomouci
Veronika ŠPLÍCHALOVÁ -
Změny v nárocích cestovatelů v oblasti ubytovacích služeb v období koronakrize
Viktorie Káňová -
Ekologické chování poskytovatelů služeb v cestovním ruchu v destinaci Třeboňsko
Nikola Ondráčková -
Vnímání jednotlivých faktorů kvality služeb v cestovním ruchu v Kazachstánu
Diana Yeralina -
Vnímání jednotlivých faktorů kvality služeb v cestovním ruchu v Rusku
Polina Erokhina -
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Statistická analýza vývoje podnikatelských subjektů v cestovním ruchu v Krkonoších a jeho perspektivy
Natálie Dynterová -
Management a kvalita stravovacích služeb v kontextu současných trendů (v Olomouci)
Evangelina Šťastná
Název
Vložil
Vloženo
Práva