Zhodnocení postavení vybrané maloobchodní jednotky na trhu s potravinami – Bc. Helena Kindlová
Bc. Helena Kindlová
Master's thesis
Zhodnocení postavení vybrané maloobchodní jednotky na trhu s potravinami
Evaluation of the Position of the Selected Retail Unit on the Food Market
Anotácia:
Tato diplomová práce je rozdělena do 3 hlavních částí – teoretické části, praktické části a zhodnocení výsledků a doporučení. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy související s maloobchodem, nákupním chováním obyvatel, malým a středním podnikáním. V praktické části jsou analyzovány údaje o provozu obchodu se smíšeným zbožím v obci Kosoř a výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na zákazníky tohoto …viacAbstract:
This diploma thesis is splin into three principal sections - the theoretical background, practipal part and evaluation of results and recommendations. In the theoretical part, the concepts related to retail, purchasing behaviour of residents, SMEs are explained. In the practical part, the data on the operation of the general store in the municipality of Kosoř and the results of the customer questionnaire …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KINDLOVÁ, Helena. \textit{Zhodnocení postavení vybrané maloobchodní jednotky na trhu s potravinami}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/a4nsxr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
An investigation of the influence of consumers‘ shopping orientations and gender differences on online purchasing behaviour in the apparel sector
Monika Matyó -
Merchandising maloobchodní prodejny smíšeného zboží
Nikola Adámková
Názov
Vložil
Vložené
Práva