The importance of fairs and exhibitions in digitalized world – Artem Muravev
Artem Muravev
Diplomová práce
The importance of fairs and exhibitions in digitalized world
The importance of fairs and exhibitions in digitalized world
Anotace:
Trade fairs and exhibitions are the oldest types of business activities, that based on having personal contacts between people. We live in digitalized era and digitalization greatly influence on many processes of our lives (communication, education, doing business, entertainment and so on) simplify it and erases the boundaries between people. This diploma thesis focuses on researching the importance …víceAbstract:
Trade fairs and exhibitions are the oldest types of business activities, that based on having personal contacts between people. We live in digitalized era and digitalization greatly influence on many processes of our lives (communication, education, doing business, entertainment and so on) simplify it and erases the boundaries between people. This diploma thesis focuses on researching the importance …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rjbvj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Marie Koubová
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Veletrhy cestovního ruchu v ČR jako nástroj marketingové komunikace
Marie Šišmová -
Impact of digitalization on the Russian tourism Industry
Anastasiia Dogadina -
Digitalization and branding management in the fashion industry
Karina Toporova -
Adaptation of the empoloyees to the digitalization in an automotive industry
Jaroslav Folta -
Covid-19’s positive impact on digitalization: the case of the banking sector in Pakistan
Aytsam Chaudary -
Digitalization as an Enabler of New Business Models
Götz Ulrich -
Proces digitalizace a Industry 4.0 v oblasti řízení kvality značky ve ŠKODA AUTO a.s.
Marek Hamala