Korporátní diplomacie technologických firem – Filip Zima
Filip Zima
Diplomová práce
Korporátní diplomacie technologických firem
Corporate Diplomacy: Technology Firms
Anotace:
Práce zkoumá relativně novou oblast korporátní diplomacie a odhaluje konkrétní způsoby jejího využití nejvlivnějšími technologickými firmami současnosti. Teoretická část shrnuje poznatky klíčový přispěvatelů tohoto oboru za posledních 25 let, vysvětluje podobnost korporátní diplomacie s diplomacií tradiční a veřejnou a sestavuje vlastní komplexní teoreticko-metodologické východisko pro její zkoumání …víceAbstract:
The thesis researches the emerging and yet unexplored area of corporate diplomacy. It examines all known parts of corporate diplomacy in the corporate firm environment and reveals the specific manners in which today's technology firms apply corporate diplomacy in practice. The theoretical part summarizes fundamental findings from key contributors over the past 25 years, sheds light on similarities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81847
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2021
- Vedoucí: Štěpánka Zemanová
- Oponent: Jana Peterková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81847
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Business Diplomacy as a Tool for International Managers in Multi-National Corporations
Béla Rohmer -
Interactive visualization tools for international business
Anastasia Pisareva -
Diversity and Inclusion in Business Ethics: BioMérieux Case Study
Lucie Gajdošová -
Ekonomická diplomacie ČR vůči Spojeným státům mexickým
Ondřej Svoboda -
Ekonomická diplomacie v rámci vztahů ČR a Francie
Andrea Horníčková -
Expanze ve formě výstavby továrních měst jako nástroj corporate diplomacy: případová studie firmy Baťa v letech 1928–1939
Vojtěch Chupík -
Maratonský běh jako nástroj veřejné diplomacie města
Marcela ŠKODOVÁ -
The impacts of advertising on consumer and firms
Thao Nguyen Thi Phuong