Projekt podpory propagace cestovní kanceláře Ancora – Bc. Klára KONUPČÍKOVÁ
Bc. Klára KONUPČÍKOVÁ
Diplomová práce
Projekt podpory propagace cestovní kanceláře Ancora
The Project of Promotional Support for The Travel Agency Ancora
Anotace:
Diplomová práce {\clqq}Projekt podpory propagace cestovní kanceláře Ancora`` si klade za cíl vytvořit optimální propagační materiály, které by vyhovovaly zejména klientům a poskytly jim všechny potřebné informace. Tomuto ryze praktickému cíli je podřízena koncepce celé práce, jenž byla zpracována formou projektu. V části teoretické byly shromážděny poznatky z oblasti marketingu v cestovním ruchu. Marketingový …víceAbstract:
The main goal of my master thesis - {\clqq}The Project of Promotional Support for The Travel Agency Ancora`` - was to create the optimum and suitable promotional materials, that would help customers and provide them all requested information. The whole master thesis was written as {\clqq}project``. In the section of premises were accumulated all of the theoretical knowledge from modern marketing approach …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
3895
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KONUPČÍKOVÁ, Klára. Projekt podpory propagace cestovní kanceláře Ancora. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace poskytovatele gastronomických služeb Samuel's Burger
Bartoloměj Nevím -
Hodnocení marketingové komunikace vybrané firmy
Marie Chlistovská -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.
Daniela Benešová -
Marketingová komunikace ve společnosti TOUS
Nadiya Yurkovska -
Pragmaticko-sociální aspekty marketingové komunikace v hotelnictví
Jakub Kopáč -
Marketingová komunikace prodejny Bennon
Karolína Kunorzová