Práce s marketingovým mixem v marketingově řízeném podnikatelském subjektu – Bc. David Palm
Bc. David Palm
Master's thesis
Práce s marketingovým mixem v marketingově řízeném podnikatelském subjektu
Work with marketing mix at marketing managed business entity
Anotácia:
Tato závěrečná práce je zaměřená na práci s marketingovým mixem v české společnosti, zabývající se výrobou a distribucí automobilů, Škoda Auto v rámci modelové řady Fabia. Hlavním cílem této práce je zjistit silné a slabé stránky práce společnosti s marketingovým mixem a navrhnout opatření, která povedou k jejímu zlepšení a získání lepší pozice na trhu pro modelovou řadu Fabia. Silné a slabé stránky …viacAbstract:
This final thesis is focusing on work with marketing mix in Czech car company Škoda Auto within model line Fabia. Main purpose of this thesis is establishing strengths and weaknesses of work with marketing mix in the company and propose step which will lead to its improvement and gaining stronger position of Fabia model line on the market. Strengths and weaknesses are detected with analysis of standards …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pdtod/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Language of Commentary Channels on YouTube
Bára Chajlazová -
Komunikační strategie Laterny magiky
Kateřina Škvorová -
Komunikační strategie tiskového mluvčího
Marcela Svobodová -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Zvláštnosti komunikační strategie malých ruských podniků v České republice na příkladu sítě salónů krásy UNO-DUE
Valeriya Chigovanina -
Komunikační strategie společnosti ADM pro americký trh
Barbora Davidová -
Marketingová strategie společnosti brokerjet České spořitelny, a.s.
Aleš Novák -
Komunikační strategie modelové řady Škody Fabia
Eduard Trnka