Eduard Trnka

Diplomová práce

Komunikační strategie modelové řady Škody Fabia

Communication Strategy of Škoda Fabia Range
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace vozu Škoda Fabia třetí generace. Zaměřuje se na dosud nevyužívaný, a přitom velmi přesvědčivý prodejní argument, umožňující komplexní vyčíslení nákladů spojených s vlastnictvím vozidla. Nástroj je znám pod zkratkou TCO (Total Cost of Ownership) a své uplatnění dosud nachází převážně u provozovatelů velkých firemních flotil. Dílčím cílem …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of marketing communication of Škoda Fabia third-generation cars. It is focused on previously unused, yet a very convincing sales argument, that enables a complex quantification of expenditure related to the car ownership. The tool is known as TCO (Total Cost of Ownership) and it has been mostly used by large corporate fleets so far. One of the aims of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2016
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Petr Filip

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48502