Bc. David Palm

Master's thesis

Práce s marketingovým mixem v marketingově řízeném podnikatelském subjektu

Work with marketing mix at marketing managed business entity
Anotácia:
Tato závěrečná práce je zaměřená na práci s marketingovým mixem v české společnosti, zabývající se výrobou a distribucí automobilů, Škoda Auto v rámci modelové řady Fabia. Hlavním cílem této práce je zjistit silné a slabé stránky práce společnosti s marketingovým mixem a navrhnout opatření, která povedou k jejímu zlepšení a získání lepší pozice na trhu pro modelovou řadu Fabia. Silné a slabé stránky …viac
Abstract:
This final thesis is focusing on work with marketing mix in Czech car company Škoda Auto within model line Fabia. Main purpose of this thesis is establishing strengths and weaknesses of work with marketing mix in the company and propose step which will lead to its improvement and gaining stronger position of Fabia model line on the market. Strengths and weaknesses are detected with analysis of standards …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
  • Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní