Sociálne siete a ich využitie pri propagácii turistickej destinácie – Bc. Jana Handzušová
Bc. Jana Handzušová
Diplomová práce
Sociálne siete a ich využitie pri propagácii turistickej destinácie
Sociální sítě a jejich využití při propagaci turistické destinace
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou sociálních sítí a jejich využití při propagaci turistické destinace. Využitím metod eye trackingového šetření, hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření byly identifikovány faktory působící na spotřebitele na sociálních sítích v oblasti cestování a preference spotřebitelů v této oblasti. Pozornost byla zaměřena na význam influencerů využívaných …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of social networks and their use in the promotion of a tourist destination. Using eye tracking method, in-depth interviews and survey research, factors affecting consumers on social networks and consumer preferences in this area were identified. Focus lies on the importance of influencers used in the promotion of a destination and their impact on consumers‘ decision …víceAbstract:
Predkladaná diplomová práca sa zaoberá problematikou sociálnych sietí a ich využitia pri propagácii turistickej destinácie. Využitím metód eye trackingového šetrenia, hĺbkových rozhovorov a dotazníkového šetrenia boli identifikované faktory pôsobiace na spotrebiteľov na sociálnych sieťach v oblasti cestovania a taktiež preferencie spotrebiteľov v tejto oblasti. Pozornosť bola zameraná na význam influencerov …víceKlíčová slova
destinace sociální sítě influencer marketing Instagram eye tracking hloubkový rozhovor
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Is the popularity of social networking sites affecting formality in business communication? A case study of widespread usage of such social networking sites in a company in the Czech Republic
Barbora PLECHATÁ -
Restaurant business profile on social networking sites
Anna Kreneva -
Profiles of selected companies on social networking sites
Knarik Armenakyan -
UniStudy organization profile on social networking sites
Arina Troyan -
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Social Interaction Design for Social Media: The Case of Groupthink and Aggression
Michail Tsikerdekis -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao