Sociálne siete a ich využitie pri propagácii turistickej destinácie – Bc. Jana Handzušová
Bc. Jana Handzušová
Master's thesis
Sociálne siete a ich využitie pri propagácii turistickej destinácie
Sociální sítě a jejich využití při propagaci turistické destinace
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou sociálních sítí a jejich využití při propagaci turistické destinace. Využitím metod eye trackingového šetření, hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření byly identifikovány faktory působící na spotřebitele na sociálních sítích v oblasti cestování a preference spotřebitelů v této oblasti. Pozornost byla zaměřena na význam influencerů využívaných …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of social networks and their use in the promotion of a tourist destination. Using eye tracking method, in-depth interviews and survey research, factors affecting consumers on social networks and consumer preferences in this area were identified. Focus lies on the importance of influencers used in the promotion of a destination and their impact on consumers‘ decision …moreAbstract:
Predkladaná diplomová práca sa zaoberá problematikou sociálnych sietí a ich využitia pri propagácii turistickej destinácie. Využitím metód eye trackingového šetrenia, hĺbkových rozhovorov a dotazníkového šetrenia boli identifikované faktory pôsobiace na spotrebiteľov na sociálnych sieťach v oblasti cestovania a taktiež preferencie spotrebiteľov v tejto oblasti. Pozornosť bola zameraná na význam influencerov …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANDZUŠOVÁ, Jana. \textit{Sociálne siete a ich využitie pri propagácii turistickej destinácie}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/a534of/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Is the popularity of social networking sites affecting formality in business communication? A case study of widespread usage of such social networking sites in a company in the Czech Republic
Barbora PLECHATÁ -
Restaurant business profile on social networking sites
Anna Kreneva -
Profiles of selected companies on social networking sites
Knarik Armenakyan -
UniStudy organization profile on social networking sites
Arina Troyan -
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Social Interaction Design for Social Media: The Case of Groupthink and Aggression
Michail Tsikerdekis -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao