Petr Kolář

Bakalářská práce

Přímý prodej v ČR a ochrana spotřebitele

Direct selling in the Czech Republic and consumer protection
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice přímého prodeje. Cílem práce je vysvětlit principy, na kterých je tento obchodní model založen, objasnit jeho formy a průběh. Dále poukázat na přednosti a úskalí, která tuto prodejní metodu doprovázejí a vymezit ji vůči podvodným a neetickým podnikatelským aktivitám. Práce se zaměřuje také na oblast spotřebitelské ochrany a přibližuje regulační opatření ve světě …více
Abstract:
The thesis deals with the issue of direct seling. The aim is to explain principles of this business model, to clarify its forms and its manner of conduct. Further, to point out the advantages and risks that accompany this sales method and to define it against fraudulent and unethical business activities. The thesis also focuses on the area of consumer protection and describes regulatory measures in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2014
  • Vedoucí: Josef Malý
  • Oponent: Radek Čajka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/59666

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod