Libor Tělupil
Bachelor's thesis
Unity 3D
Unity 3D
Anotácia:
Práce se zabývá prezentováním vývojového prostředí Unity 3D, jeho technickými možnostmi a možnostmi jeho využití pro účely univerzity. V textové části je čtenář nejdříve seznámen se základními informacemi o vývojovém prostředí Unity 3D, jsou zde zmíněna ocenění, která toto prostředí získalo a také je zde uveden příklad jeho využití na univerzitách v zahraničí. Poté jsou rozebrány nejdůležitější funkce …viacAbstract:
This thesis deals with presenting the Unity 3D development environment, its technical capabilities and possibilities of its use for purposes of the university. In the text the reader is first familiarized with basic information about the Unity 3D development environment, there are mentions of awards won this environment and is an example of its use in universities abroad. Then are discussed the most …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/87591
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedúci: Martin Němec
- Oponent: Petr Gajdoš
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / odbor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Využití rozšířené reality pro vizualizaci 3D medicínských obrazových dat
Lukáš Hojdysz -
Integrace fyzikálního engine NVIDIA PhysX do systému VRECKO
Martin Pruška -
Fyzikální simulace ve 3D scéně s využitím knihovny PhysX
Tibor Jašek -
Simulátor robotů s využitím frameworku PhysX
Rostislav Žídek -
Technologie PhysX
Vítězslav Tkáč