Bc. Adéla Rafajová

Master's thesis

Projekt posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti

Project to Strengthen the Digital Marketing Communication of the Selected Fashion Company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti. Cílem teoretické části diplomové práce bylo vypracování literární rešerše, která se zabývala oblastí digitální marketingové komunikace a následná formulace teoretických východisek pro vypracování části praktické. Cílem praktické části bylo zanalyzování současného stavu digitální marketingové komunikace …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on strengthening digital marketing communication of the selected fashion company. The aim of the theoretical part of the diploma thesis was to develop a literary recherche that dealt with the field of digital marketing communication and the subsequent formulation of theoretical starting points for the development of the practical part. The goal of the practical part was …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Lukáš Koutný

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Rafajová, Adéla. Projekt posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe