Projekt posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti – Bc. Adéla Rafajová
Bc. Adéla Rafajová
Master's thesis
Projekt posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti
Project to Strengthen the Digital Marketing Communication of the Selected Fashion Company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti. Cílem teoretické části diplomové práce bylo vypracování literární rešerše, která se zabývala oblastí digitální marketingové komunikace a následná formulace teoretických východisek pro vypracování části praktické. Cílem praktické části bylo zanalyzování současného stavu digitální marketingové komunikace …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on strengthening digital marketing communication of the selected fashion company. The aim of the theoretical part of the diploma thesis was to develop a literary recherche that dealt with the field of digital marketing communication and the subsequent formulation of theoretical starting points for the development of the practical part. The goal of the practical part was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RAFAJOVÁ, Adéla. \textit{Projekt posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/a5o0ng/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rafajová, Adéla. Projekt posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová