Žák se sociálním znevýhodněním a jeho vztahy na druhém stupni základní školy – Silvie KAŇA
Silvie KAŇA
Bachelor's thesis
Žák se sociálním znevýhodněním a jeho vztahy na druhém stupni základní školy
Socially disadvantaged student and his relationships in class in second grade of primary school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá žákem se sociálním znevýhodněním a jeho vztahy ke vzdělání a ke spolužákům. Práce objasňuje, jak takového žáka můžeme poznat, jak s ním pracovat a doporučuje vhodná podpůrná opatření, mezi která patří asistent pedagoga nebo školní asistent. Praktická část ukazuje na konkrétních případových studiích spolupráci asistentů s těmito žáky. Dotazníkovým šetřením zjišťuji postavení …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the socially disadvantaged student in second grade of primary school and his relationships to classmates and to education. It shows us how to determine this specific disadvantage and how to work with this student. In practical part made by case study we can see the results of work with school assistant and socially disadvantaged student. The questionnaire shows us …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Ivana Hrubešová, DiS., Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAŇA, Silvie. \textit{Žák se sociálním znevýhodněním a jeho vztahy na druhém stupni základní školy}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/a5xrpq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAŇA, Silvie. Žák se sociálním znevýhodněním a jeho vztahy na druhém stupni základní školy. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / AJ-VZ
Theses on a related topic
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Vzdělávání osob se zrakovým znevýhodněním v mladším školním věku
Hana Kozlerová -
Sociální znevýhodnění ve vzdělávání z pohledu žáků základních škol na Teplicku
Aneta ŘEZNÍČKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights