Žák se sociálním znevýhodněním a jeho vztahy na druhém stupni základní školy – Silvie KAŇA
Silvie KAŇA
Bakalářská práce
Žák se sociálním znevýhodněním a jeho vztahy na druhém stupni základní školy
Socially disadvantaged student and his relationships in class in second grade of primary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá žákem se sociálním znevýhodněním a jeho vztahy ke vzdělání a ke spolužákům. Práce objasňuje, jak takového žáka můžeme poznat, jak s ním pracovat a doporučuje vhodná podpůrná opatření, mezi která patří asistent pedagoga nebo školní asistent. Praktická část ukazuje na konkrétních případových studiích spolupráci asistentů s těmito žáky. Dotazníkovým šetřením zjišťuji postavení …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the socially disadvantaged student in second grade of primary school and his relationships to classmates and to education. It shows us how to determine this specific disadvantage and how to work with this student. In practical part made by case study we can see the results of work with school assistant and socially disadvantaged student. The questionnaire shows us …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Ivana Hrubešová, DiS., Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAŇA, Silvie. Žák se sociálním znevýhodněním a jeho vztahy na druhém stupni základní školy. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání a výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Vzdělávání osob se zrakovým znevýhodněním v mladším školním věku
Hana Kozlerová -
Sociální znevýhodnění ve vzdělávání z pohledu žáků základních škol na Teplicku
Aneta ŘEZNÍČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva