Tomáš Kodydek

Bachelor's thesis

Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.

Mobile and Internet Marketing in Company Navláčil stavební firma, s.r.o.
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracovat analýzu mobilního a internetového marketingu stavební firmy Navláčil s.r.o. společně s analýzou nejvýraznějších konkurentů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá teoretickými východisky internetového a mobilního marketingu. Představeny jsou také nové trendy v oblasti online marketingu. Praktická část podrobněji …more
Abstract:
The main aim of this work will be preparing an analysis of mobile and internet marketing in construction company Navláčil Ltd., along with analysis of the most prominent competitors. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with theoretical basis of the internet and mobile marketing. There are also presented new trends in online marketing. The practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kodydek, Tomáš. Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing