Bc. Vlastimil Holík
Master's thesis
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Creation of marketing strategy for enterprise
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro podnik XO Czech s.r.o. Práce je rozdělena na tři části – teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy čerpané z literatury. V analytické části je provedena analýza současného stavu podniku, konkurence a je proveden marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. V návrhové části jsou na základě …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on creation of marketing strategy for the company XO Czech s.r.o. The thesis is divided into three parts – theoretical, analytical and design. In the theoretical part, the basic concepts drawn from the literature are defined. In the analytical part, the analysis of the current state of the company, and it’s competition is carried out and marketing research is carried out …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2018
Identifier:
https://is.sting.cz/th/q7bh7/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Petr Urban
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha