Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o. – Bc. Karolína Matějková
Bc. Karolína Matějková
Bakalářská práce
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
The use of public relations in marketing communications organization Microdis Electronics, Ltd.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využíváním public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o. Teoretická část se obecně opírá o publikace, přičemž se snaží poukázat na teorie marketingové komunikace a public relations, kde upozorňuje, jak co nejefektivněji by měla firma jeho nástrojů využívat. Připomíná, co je pro organizaci klíčové, jak si udržet svou image a proč je dobré …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of Public Relations in marketing communication of Microdis Electronics, Ltd. The theoretical part is based on publications, while it refers to marketing communication theories and it recommends how to use their tools effectively in companies. It reminds what for organization is important, how to keep their image and why it is good to stick to their philosophy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rh87o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Interní komunikace v režime Home Office
Jan Kříž -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková -
Firemní kultura a interní komunikace
Martina Pucholtová -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Interní komunikace firemních hodnot
Kateřina Lexmannová -
Interní PR komunikace v době pandemie
Kristýna Edingerová -
Nástroje interní komunikace ve firmě
Veronika Procházková