Dana Krčmářová

Bachelor's thesis

Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací

The Cooperative marketing Mix of the IRISA Vsetín with an Emphasis for new Forms of marketing Commnunications.
Abstract:
Bakalářská práce, "Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací" se zabývá zhodnocením marketingového mixu a dalším doporučením. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku marketingového mixu, dále pak na komunikaci se zákazníky. Největší část práce je zaměřena na marketingový mix. Jaké oblasti by měly být v marketingovém mixu uvedeny a na co v každé …more
Abstract:
This Bachelor's thesis, "Cooperative marketing mix ofthe IRISA Vsetín withanemphasisfornewformsof marketing commnunications" deals with the evaluation of the marketing mix and further recommendations. The theoretical part focuses on the characteristics of the marketing mix, as well as communication with customers. The largest part of the work focuses on the marketing mix. What areas should be specified …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 29. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Krčmářová, Dana. Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe