Bc. Tereza Gajanová

Bakalářská práce

Internetový marketing vybraného subjektu

Internet marketing of selected entity
Anotace:
V teoreticko-metodologické části bakalářské práce jsou zmíněny především definice, poznatky a nástroje, které jsou v oblasti internetového marketingu využívány. Především jednotlivé nástroje reklamy, které jsou využívány na Internetu. Dále se jedná o marketing partnerský, marketing na sociálních médiích, e-mail marketing nebo virální marketing. Také jsou zde popsány možnosti optimalizace výsledků ve …více
Abstract:
The Theoretical and methodological part of my Bachelor Thesis contains mostly definitions, findings and instruments, used in the area of Internet Marketing. Especially particular tools of advertisement found on the Internet. It also includes Affiliate Marketing, Marketing of Social Media, E-mail Marketing and Viral Marketing as well. Furthermore, options of optimizing the results of research are described …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Irena Čihovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku